onsdag 10 september 2008

ledig dag!

Japp idag har det varit ledig dag! Skönt, började med en springrunda följt av en promenad med några av vännerna här på Rhodos =)
Sen var det frukost, sol och bad mera mat och snart är det dags för livet dryck KAFFE!
Igår var det en helt galen rolig show vi gjorde.... I en låt så killarna i teamet lyfta upp mig sådär graciöst ni vet =) det slutade med att de stod och kramade mina ben och jag asfgarvade... fy faaan vad det va roligt. Efter detta ska våran bas Alex sjunga en ballad och vi adra ska sitta helt stilla på scen. Jag garvade så jag tjöt! Ni vet när man inte får skratta och jag kunde verkligen inte sluta.... ahhh det är så lät att tänka nej nu ska jag sluta skratta och sekunden efter sitter man där och guppar av garv!!!! ahahahhahahaha va det va kul! Det kommer jag leva på länge! =)
Jag tänkte på en annan grej, igår snacka jag med min pappa i telefonen, vi pratade nog en halvtimme, men jag fattar inte varför man alltid ska avsluta samtalet med att vara lite irriterad, det är likadant varenda gång, är det något syndrom som fler lidet av?!
Nej nu suger det i kaffetarmen!
Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar