lördag 27 september 2008

ÅHHHH jag vill hem!
Det är allt bra konstigt, jag har inte längtat hem så mcket men nu när det börjar närma sig hemrea så längtar ja som faan... träffa alla sina släktingar och vänner, få känna sina rötter igen =) Det ska bli gött! Jävligt konstigt också vilket behov man får att berätta för alla som man håller av att man verkligen tycker om dom, undrar om det grundar sig på sin egen egoism.... alltså att man vill säga det för sin egen skull eller om det är för den andres skull ?! Konstigt iallafall! Häromdagen sa jag till min pappa att jag älskade honom och han blev nog skapligt förvånad och tanken om att jag kanske var full slog honom nog =)

Nu börjar man bete sig ganska desperat efter att ha varit borta i ett halvår, det är svårt att fortfarande ha relativa problem och det är svårt att hålla livet på perspektiv, alla små problem blir stora och man tänker så det knakar, jävligt rastlös helt enkelt!
Efter idag så är dte bara 20 dagar kvar här på vackra Rhodos och det känns allt bra overkligt. Jag har varit här i över tre månader och det har gått så satans fort. Jag jobbar ju med shower här ocg vi hara bara två eller tre ggr kvar av varje show. Det känns som att det inte var alls länge sen som jag stod på scenen i Aurguineguin och hade premiär.... det har varit några riktigt givande månader det här och summa karedemumma så är det ju det här som jag vill hålla på med! JUHU!!!! jag blir helt loycklig när jag tänker på det, tänk dig att få stå på en sjukt stor scen och folk sjunger med..... AAAHHHh jag skulle nog tuppa av! ahaahahah.
nu har det börja bli kallt här på ön och jag får äntligen ta på mig min jacka som jag har längtat efter, det blåser och regnar en hel del, häromdagen haglade det... ungerfär lika stora hagel som man har isbitar i frusen, farscinerande.
i mitt nästa inlägg så ska jag lägga upp en jäkla massa bilder på de senaste månaderna... ska bli kul!
jag ska snart skriva igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar