onsdag 12 november 2008

Mot england!

Om 20 minuter kommer min pappa och ska skjutsa mig till flygplatsen. Efter tre veckor av mer eller mindre panik öfr framtiden så bestämde jag mig att nu var det dags att dra vidare. Se vad som händer. Det har varit så grymt kul och läskigt att vara hemma igen, stötte på en gammal moster som jag inte har sett på 12 år och det va hur kul som helst. Sen hat jag ju umgåtts med det bästa brorsbarnet som finns! Halvar du är så fin!!!!! Ute och festat lite, telefonen har gått på högvarav, mycket mat och mycket tankar, Tavk mina vänner för stöttnign vid eventuella utbrott som jag säkert har fått! Nej nu är det dags att bära ner väskorna, ska ladda upp lite bilder från min vistelse här i Svea men det gör jag när jag är framme hos min kille i vårat hyrda hus =) Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar