tisdag 18 november 2008

Jävla GRÖNA gräs!

hmm... ahhh kan det vara så att gräset är grönare på andra sidan eller är det inte det. Jag gillar ju lixom limegrön i vanliga fall varför måste det då vara mossgrönt! vanligt gräsgrönt borde väl i så fall vara perfekt eller?!
mmm det tål att sätta tänderna i.
Idag är det soligt här i England och jag har varit ute och cyklat för första gången på evigheter. Det va kul. men samtidigt lite pinsamt av någon anledning, hehehe kan ju ha varit för att cykeln var alldeles för stor och lät som en gammal rostig bil.. ... hahaha men kul var det och jobbigt som faan, shit va alla ungar måste göra av med mkt energi.
just nu står mitt liv ganska så still, eller egentligen inte jag har bara en liten paus, men det går en på nerverna att inte veta riktigt vad man ska göra om dagarna, ska man satsa på stort eller ska man bara sova och hoppas vakna upp med,,,, YES nu vet jag precis vad jag ska göra. 
Trodde aldrig jag skulle säga det men tack den som kom på facebok nu när jag är rastlös, och fö er som inte har skype!!!! fixa det... superkul, nästan som på riktigt!

1 kommentar:

  1. Gräs är alltid bra, oavsett om det är grönt eller inte... ;-) Jaha, hoppas jag lyckas få iväg kommentaren den här gången då...

    SvaraRadera