fredag 21 november 2008

Jag var inne på en sida idag... FB ni vet, där läste jag vad jag hade skrivit, detta var ett av mina inlägg, detta skrevs innan jag började blogga annars så hade jag självklart skrivit det här =)
" AAAHHH shit nu känner jag sådär igen!!!!! Jag blir galen!!!! hahahaha jag är sä jävla glad och lycklig! Helt sjukt jag börjar nästan grina!
Kan inte gemena man försöka vara lite gladare, testa, det är sjukt roligt och alt blir så himla mycket enklare! klart man har bättre och sämre dagar.... och mår man dåligt så ska man göra det tills man har mått dåligt klart. Tryck inte ner era känslor, man känner vad man känner och så är det bara. Och just nu är jag ahhhh helt sjukt glad.. glad glad glad glad AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH GLAD  ahahahahahahahaha
okej jag är inte sjuk i huvudet! "
ha det var ett roligt sätt att börja dagen, läsa det där och försöka komma ihåg vad jag hade gjort för dumheter den dagen! Ni skulle bara vet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar