torsdag 12 februari 2009

Harmoni är nog ordet jag söker...

Sitter här på ett fik i Katrineholm med en Latte i näven, den smakar bränt och jag funderar på om jag ska säga till dom att det är dags att spola igenom maskinen, men va faan jag pallar inte att ställa upp för samhälet idag… .. det får någon annan ägna sig åt.

Vid bordet framför mig sitter det en tjej som snyggt och prydligt lagt upp en bok med stor text PHSYKOLOGI. Hon läser den inte. Jag kan inte låta bli att efter granskande av henne undra, läser hon den för att plugga eller är det för hennes egen skull? Hon pillar med gardinen och gräver ner ansiktet i ena handen.

Hmm aningen märklig men vad gör väl det? Någon måste ju vara det också och hon stormtrivs säkert….

Nu sitter jag på ett tåg från Örebro til Stockholm och ska träffa Jonna för sista gången innan jag åker i 8 månader. Just nu har jag sjukt mycket insiration till livet! Det är gött som faan! Till er alla; börja dansa om ni inte gör det, sätt på eran favorit låt och låt sedan movsen flöda ur er. Jag är helt insnöad på typ fem rörelser hahahah… men faan va snygga dom är =) Stina är nog grundare till detta rörelsemönster tror jag!

Igår fick jag ett mail som gjorde mig så jävla glad! Snacka om ett lyft för självförtroendet! Vare sig det blir något av detta eller inte ( gällde jobb) så var det helt otroligt.  Jag hoppas verkligen att jag får fortsätta vara i denna låtsasvärld ett tag till.

Nu har mitt boende varit ganska så intressant de sista månaderna, Jag har bott i ett kollektiv, stommen är Lina, Anders, Martin och jag. Jävligt kul och roligt med 4 helt olika människor som bor under samma tak!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar