söndag 15 februari 2009

Ödmjukast!

Jag har tänkt igen, de senaste dagarna har jag spenderat ganska mycket tid själv på fik , tågstationer etc Studerat människor och kommit fram till att den viktigaste egenskapen som jag tycker att en människa ska ha är: Ödmjukhet, utan den så kommer man inte så långt, eller man kanske kommer långt men jag tror inte att man kan uppskatta saker om man inte kan se det från ett ödmjukt perspektiv. Nu menar jag inte att man ska vara mesig och lyssna på vad alla säger och vill att man ska göra. Gör som du själv vill men gör det snyggt och tänk på andra, dom har förmodligen också känslor….

Jag kan inte för mitt liv förstå människor som är diviga, det finns inte för mig, hur faan tänker man då?! Sätta sig på andra och döma... åhh gud vad jag inte gillar sådanna drag: öppna ögonen!

 

Hittar inte sladden till kamaran! Kommer något att vila ögonen på i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar