torsdag 29 januari 2009

Va faan! Sluta bli röd! Nu har jag haft ett par dagar då jag går omkring och blir lite generad hela tiden, va faan är det frågan om, jag kan inte ens prata med folk som står bakom en disk när jag ska handla utan att förvandlas till en tomat och blicken flyger ner i backen, herregud, jag blir helt full i skratt när jag tänker på det.  Det värsta är ju att man märker det så himla väl själv också. När detta fantastiska och ganska underliga beteende inträffar så kan jag inte fortsätta att lyssna på vad människan jag pratar med babblar om. Jag vänder mig helt inåt och skriker ” va faan Cattis lägg av med det där” för att därefter försöka fånga upp den röda tråden, något hal men fortfarande greppbar, Hmm jag undrar om jag ger ifrån mig några avslöjande miner mer än den röda huden under tiden jag försöker tala med mig själv.

 

Pratade med en vän idag som hade varit och fått n tjänst från ett av alla serviceyrken  i vårat ekorresamhälle. De hade börjat prata och helt plötsligt blev denne helt generad, samtalet handlade om blommor och bin men med vissa bisarra inslag. Tillfället var inte det bästa att bli generad på och den som utförde en servie skulle kunnat dra både en och två slutsatser av denna rodnad!!! Hahahah Fy faan va kul.

Ja det va väl vad jag hade funderar på de sista dagarna. Nu sitter jag på en buss på väg till en av dessa jävla danser som vi flänger runt på!

AHAHAH shake it shake it,,, uh uh. Basgång….. basgång… cool… uh uh….

Lite gura ska det banne mig bli i helgen! Snipp snapp snut så va sagan……

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar