lördag 3 januari 2009

Yes!!!! 
Så jävla gött! Imorgon går bilen till vintern och brädan ska vallas och slipas, sen blir det blod svett och tårar! faan va skönt att få lite inspiration och tävlingsinstinkten väcks till liv igen likt två syskon som springer ikapp till den enda fungerande cykeln i garaget. eller som en låt som håller på att byggas upp till refrängen.
Julen och Nyår va bra, det va djupa tankar och goa skratt. Promenad på kyrkogården, sång och musik. Roligt och skönt att Stina hittade hit.
Förresten för er som inte har tänkt på det så är det roligt, socialt och nästan bara fördelar med att bo kollektivt så, varför inte. 
En annan rolig grej är ju den traditionella styrdansen som börjar smyga sig på md stormsteg, intressant hur människor åker landet runt för att svetta ner varandra och få närhet, "nej det är bara dans" visst my as!
Nej men i den här världen så är gnuggande och blink med ögat vanlig vardag.... herre min gud säger jag bara. Jag höll på att häpna men nu har jag vant mig, med visst intellektuellt avstånd till det hela och en klackspark senare så kan jag tycka att det är roligt med främmande människor innanför integriteten. Bra träning för knölen!
Förresten så är det väl ett bar tillfälle att tänka på att inte lägga ner så mkt energi på ilansproblem, get real och bry er om det ni prioriterar! 
faaannnnn vad jag har det bra nu! Mkt vänner, mkt kärlek, mkt mkt roligt! 
Det är lätt helt enkelt, som en fjäder i vind! 
AAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhh allt för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar