tisdag 13 januari 2009

Jag är helt slut, fick för mig för två dagar sen att jag skulle börja gå ner några av de 15 kilona som jag gått upp de senast 18 månaderna... =) rätt mat och träning, det är ju inget svårt, och ärligt talat så är det inte svårt man måste bara komma över den första veckan då peppningen kan svikta och innan man märker resultat. Så nu menar ja att jag har 5 dagar kvar sen borde jag märka något... hmm jag är högst tveksam, helst som hormonerna nu spritter i kroppen och dom i min omgivning får hålla garden uppe.... hahaha... är det inta alldeles underbart att vara qvinna!
ett boxningspass med bästisen lina och en promenad med totte va allt som behövdes förr att jag ska bli sängliggande.... känns som jag har samma hållningen som figuren i IceAge.
Nu är det snart dags att börja packa inför nästa säsong på varmare ställen, tänkte att jag mest ska packa med personliga saker istället för en jävla massa kläder, det kan man ju faktiskt köpa där, mina alldeles egeninköpta sängkläder är ju ovärderliga när det gäller att få till den personliga hemkänslan, likaså kort att sätta på väggarna eller matmixern till köket. 
visar lite bilder från funäsdalen, där jag har spenderat en vecka med Totte, böcker och med schysst väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar