lördag 22 januari 2011

Vecka 40 och pressar fram ett leende, syns inte så mkt i ansiktet att jag gått upp nästan 30 kilo.
Har så sjukt tråkigt, bakade, 30 bullar två kanellängder 60 muffins och två sockerkakor....
Nu skulle han ha kommit ut för 5 dagar sen..... faan va less man blir!!!!
Jaja det är inte så mkt att göra, går mest och väntar, och väntar och väntar och väntar och vänta och väntar och väntar och väntar..... för varje dag kan man hitta nya tecken på att " inatt kommer det hända".... en dag var det fullmåne, och då föds det fler barn, en dag var jag jättepigg, en kväll spydde jag, en dag hade jag massa sammandragningar, en dag kände jag ingenting så då var det såklart lugnet för stormen.... eller inte....
Nu orkar jag inte bli besviken någe mer så han kommer om max en vecka och en dag för på södertälje sjukhus blir man igångsatt 42+0 och det är nästa lördag så det är ju inte allt för långt kvar. Man är ju inte allt för positiv nu om allt, men min bror sa att man nog blir rätt deppig innan så man ska bli riktigt taggad för förlossning när den sätter igång så jag håller fast vid den teorin och hoppas på att det stämmer.
Jag har varit rätt så social senaste veckan, Magnus bergren va här, säsongskompis, hängt mkt med Staffan och lena och deras barn, det är thomas barndomskompisar. My och Sofia har varit här, och igår kom morsan förbi en sväng. Det va några år sen sist och det va kul att se henne. Trodde att det kanske skulle bli lite stelt men det blev det inte, vi käka pizza och kolla på discovery. Sen skjutsade vi hem henne till det vandrarhemmet hon bodde på, hon skulle vidare till mormor i Gävle dagen efter.
Aja.... livet är väl allt för underligt ibland.... och tur är väl det! Kom igen nu Sickan för i helvete!
saknar Tora och Halvar massor idag!
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar