tisdag 4 januari 2011

det här fick jag som tackkort för fina julklappar! puss på er!
Jag har inte tapperware party, jag har skoparty!
Min älskade lilla farmor med barnbarnsbarnet Tora i famnen!
Kom ut nu för i helvete! taget förste januari och 14 dagar kvar!
imorgon blir vi 20.000 kronor fattigare men en fin och tät ytterdörr ska installeras!
Jaa jag har inte så mkt mer att skriva det mesta är ganska deppigt nu! sjukt trött på att gå hemma helt själv så jag tänker inte ens skriva något för att inte smitta er! Sickan kom nu så jag har någon att va med!
ioförsig, den sista veckan har bjudit på många nya bekantskaper så det har varit riktigt bra, wargas, natta och alicia har oxå varit här! det tycker jag om! Många tjejer som vill träna sen oxå och det ska bli helt underbart! ska bara vänta tills avslaget har lagt sig! åhh va skönt det vara att skriva lite bra saker, nu blev jag lite gladare! kram kram nu ska jag spela munspel, elgitarr och tamburin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar