onsdag 15 april 2009

Rhodos Igen!

Så grymt att va tillbaka!
Fick tillbaka min gamla lägenhet, kändes som att komma hem och när jag tänkte efter så är det den lägenheten som jag har haft längst i hela mitt liv, själv alltså. Så himla GÖTT! Måste skaffa mig ett riktigt hem någon gång i framtiden =).
Sitter nu själv på ett fik, det brukar tydligen bli en vana. Hotellet som jag jobbar på är under renovering, prylar överallt ser ut som ett helvete, gästerna kommer på månag om fyra dagar. Men grekeran är effektiva. Vi  repar 13 timmar om dagen, går bra men många bryt då man lägger sig på scen, antingen vriden i skratt eller med tårarna i ögonvrån.
 Faan det är så sjukt kul!
Idag fick jag mess om att min bror ska gifta sig i sommar, som vill att jag ska komma hem men jag vet inte om det går, skulle u vara hur kul som helst. Det är nu som jag ska tänka: ja men Cattis du får ta det goda med det onda, det är ju lätt att säga men svårt att känna helt ärligt i hjärtat.
varenda inlägg jag gör verkar ju handla om hjärtat.... Det va någon som kallade mig för Cattis avgrunden Gabrielsson.... kanske stämmer. Förresten nu ar min bror övergett mig och bytt till Karlbom som pappa... hur ska jag göra? CG eller CK.... CK kanske inte är så dumt....
Åhhh petitesser!
Här är mitt team!!!

3 kommentarer:

  1. Älskling!
    CK såklart, finns det egentligen nått annat...?
    Kram... (saknar så otroligt....)

    SvaraRadera
  2. Älskade fina Cattis!! underbart att höra att allt är bra.. saknar dig så otroligt mycket, så ibland får jag ont i magen!! men att veta att du har det bra gör mig lugn.. och som du sagt så är vi sånna vänner som inte behöver höras på ett långt tag men vet ändå vart vi har varandra!! Jag kan berätta att jag på lördag ska jobba igen.. Musikalshow i norrköping (kommer tänka på dig).. första showen sen sjukskrivningen så jag är liiite nervös för min röst! har blivit hypokondrisk, fuck! men men det kommer nog gå great.. tusen massa kramar o hälsa rhodos

    SvaraRadera
  3. Cattis, hittade inte din e-mail adress vi fick med oss från thailand, men hittade detta på nätet(-:
    Hör av dig på facebook om du söker jobb än...sök på vårt namn.
    Hälsningar från gästerna (med töserna Vanessa&Lithea)
    Magnus Hammenfors
    Moni Kantokoski

    SvaraRadera