onsdag 1 april 2009

Jaa du har två team av elva lämnat oss här i Turkiet. Fem veckor har alltså gått av totalt sex. Otroligt hur mkt man hinner umgås på fem veckor när man är omringad av alla 24 timmar om dygnet. Jag är här för andra året och vet vad som vätar mig när jag kommer på säsong så jag vet att ett helt sjukt roligt kapitel börjar snart, detta innebär ju att jag kan säga hej då och vi ses igen, självklart med fukt i ögat men ändå. Jag gillar när man möter människor som man ärligt kan krama och blicken säger det hela! Ha det bra och vi kommer verkligen mötas igen. Hur många gånger har man inte sagt de och sen blir de aldrig så? Men i den branchen jag är nu så är det svårt att komma undan =). Ja vad har hänt då? Jag vet inte vad jag ska skriva rikktigt, jag har inte någon bra infallsvinkel än, tror inte jag har något bra perspektiv på det hela än. Bra sång, asbra dans. Hur kul tror ni inte att det är när 45 människor står och dansar samma show samtidigt i en spegelsal, uhhh man ryser när man är där! Helt otroligt. Måste lägga upp lite bilder.

2 kommentarer:

  1. 45 dansare i en spegelsal....men ingen go fox va..?

    Kram! /Psyke

    SvaraRadera
  2. Nej inte riktigt, men jävlar vad man ryser när 45 pers sjunger the show most go on! Nästan så man började grina =)

    SvaraRadera