onsdag 17 mars 2010

Idag är jag sjukt nära ett riktigt pshykbryt!
Jag har varit i Malayisa igen och vänt för att få en förlängd stämpel i passet. hmm bara det kan ju få en att bli galen att vi måste håla på med sånt skit en dag i månaden!
Iallafall, jag skulle upp kl 06 imorse och tittade på många 100 höjdare avsnitt igår som höll mig vaken så jag hann vl sova en timme innan klockan ringde. Ja jag vet att det va självförvållat, men jag har inte kunnat sova nätterna innan heller, inte vet jag varför. Summa kardemumma blir att jag blir grinig som en femåring och kan bryta ihop för vad som helst, precis som det har varit idag. Sorry madame you have to stand in the other queue.... öhöhöööhhöööösnyft snyft. faan va boken på planet är sorlig böbööööbbböö. Åhhh jag har inte hunnit äta.... böhöhöbbböhhööö. Saknar pluttivich.... böhöhöhbhö snyft snyft! Ja så har min dag sett ut fram tills nu. My frågade om jag ville med til dom andra men jag tackade artigt nej och sa att jag efter en sovstund skulle möta upp dom till middagen ikväll.
Så här sitter jag nu i paradiset, backstage, solen skiner, kläderna luktar svett och jag sitter på det där jävla fejjan, som förövrigt inte funkar så bra när man ligger 6 timmar före alla andra.
shit vilken bitterFitta jag är idag. Ganska kul om man läser det med lite ironi.
Hmm nej nu vill jag. Jag lever liksom det liv som alla vill leva då och då... varmt soligt och allt. Men alla som åker hit på semester ha ju något som de tar en paus ifrån. Det har ju inte jag riktigt. Jag har ju vänner och så så klart och min älskling men inget liv som jag tar semester från, ingen vardag eller inrutade mönster på ica maxi. Man kan kanske jämför med en glass. En glass med strössel. Jag har strösslet/toppingen som alla vill lyxa till det med men jag har ingen glass. (i mitt fall skulle det va sorbe eftersom jag är laktos)
Så nu ska det hem och glassas..... shit jag måste sova nu... beter mig som en phsykopat ju!

2 kommentarer:

  1. Borde du verkligen för din egen skull skriva om olaglig verksamhet här på bloggen? Tack för den här säsongen! Och kör hårt nu sista tiden! Vi ses la i huvudstaden hoppas jag :) Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag älskar dig när du är så där sur!!!
    "Cattis, tjuter du?" aahahahah!!!

    Liknelsen med glassen var klockren!

    Massa, massa kramar!
    Du förresten, jag skriver inte listor längre :P

    SvaraRadera