lördag 27 februari 2010

Till Thomas

5 kg senare men det va det värt för att få ha dig här hos mig. Jag har funderat lite de senaste dagarna och försökt sätta ord på vad jag känner för dig men det går liksom inte. Det finns inte tillräklit många eller tillräckligt starka ord fr att kunna beskriva känslan jag har i mig just nu! Det känns bara så perfekt och det känns som vi förtjänar det. Det är lite som i rymden eller en droppe i havet! Helt självklart. Sen jag träffa dig så är det så själklart vad livet handlar om! Jag vill fortsätta på våna väg och skriva historia nu! NU NU NU!!!!! Jag kan inte bärga mig för att få börja livet med dig! Trots att d leker dinosarie i vattnet, trots att du är så jävla grinig på morgonen och trots ditt djurgårdenberoende! Du är bara bäst helt enkelt! Klart att jag har varit kär förut men inte såhär. Inte så att hjärtat gör volter fast vi snart har varit tillsammans i ett halvår, Shit va tiden går fort!

Det är kul att vi har kul, som igår… ping pong show och du stod och skrek PING lalaall PONG till Kings of Lion! Fåglar i vaginor och allt vad vi fick se helt sjukt!

Nu ska du snart åka hem, det är bara några timmar kvar nu…. Men först så ska vi gå och äta och kolla på show. Sen är det mys vm som gäller innan taxin till phuket…..

Nu har du åkt! Kändes märkligt att komma hem till vårt rum och inte en pinal är din. Jag grina i hela taxin hem, saknar dig redan som bara den. Men samtidigt är det bra att du har åkt för då betyder det att jag kommer hem snart till vårt nya hem.... Jag kan inte skriva mer nu, är ganska så tom för tillfället! En sak till... jag somnade när jag kom hem och jag drömde ingenting.... ett dåligt tecken för min del! Saknar dig, älskar dig, längtar efter dig! Du är den bästa som hänt mig!!!

1 kommentar:

  1. å jag blev lite kär i er nu. kom hem jet, vi väntar på dig!!

    puss/ sam

    SvaraRadera