onsdag 10 februari 2010

gymnastik med nikke på stranden
Jahopp då var man fast för evigt =)
Sjukt snygg oc manlig! speciellt när han drog upp en jätte på 500 gram, fast det är ju inte vraje dag man drar upp en tonfisk!
De lediga dagarna här i Thailand kan faktiskt vara riktigt grymma, okej man kan det här med att bada och vita stränder nu, men det är rätt schysst ibland. Jag och Niklas kör femkamp, vi åker och fiskar, idag ha vi hyrt moppe. Igår söp vi till tillsammans med de lättklädda damerna i Patong, nevars.... Men det är verkligen öppen prostitution här om man vill, helt sjukt. Det är helt galet att se... Eller egentligen inte tänk dig att va de tjejrna och killarna istället. Men de verkar liksom inte så medvetna och verkar inte må så dåligt över det, Det verkar som det är vilket jobb som helst.. Ehh jag vet inte. Nu är Thomas här igen och det har lättat upp stämmningen lite, inte bara för mig för endel andra oxå tror jag. Det är verkligen som big brother här nu coh vem dom helst som kommer in med lite frisk luft är välkommen =) Jag ska aldrig mer äta ris Jag ska aldrig klaga över att de är för varmt jag ska inte tvätta jag ska laga så jävla mycket god mat jag hoppas! puss och kram

1 kommentar: