söndag 2 augusti 2009

Sitter på ett fik med min vän Mårten och har precis svullat lite god mat. Vi ar varit lediga idag och jag har spenderat dagen på stranden med mycket/många vackra kroppar, för lite solcreme och en jävla massa bollsport och en och anna alkoholhaltig dryck. Riktigt skönt =)
ja vad har hänt sen sist, jag fick åka hem på min brors bröllop. Det va roligt och migt att få se lilla släkten igen och framförallt Halvar! Världens finaste. det va skönt att få åka hem och inse tt det mesta är sig likt så man inte behöver längta hem så mycket.
det är slitigt för hjärtat att vara på säsong, känns faan fördjävligt att åka ifrån alla hela tiden samtidigt som det är ett grymt jobb ja har och jag får ju se en hel del....hmm men till vilket pris egentligen.... jag vet inte om det är värt det..... klart det är..... eller.. ahhh jag blir galen =)
en sak till.... härom veckan såg jag en pappa och hans pappa... ca 40 och 70 år gamla, de skulle gå över en väg och den yngre pappan satte armen framför farfarn så han inte skulle gå ut i vägen. Jag tyckte att det va så otroligt vackert. När kommer man till den punkten i livet då det är en själv som börjar ta hand om ens egen förälder och hur kommer det sig att det sker helt naturligt, det måste ju komma succesivt.... jaja vackert var det iallafall.
Mer då.... Totte har varit här och hälsat på, det va kul och det kändes trevligt att få bli påmind om där hemma ett tag =) Tack Totte.

2 kommentarer:

  1. du är världens bästa cattis och vänn!

    SvaraRadera
  2. Godt å høre at alt er bra med deg!!

    Stå på videre, du er driiiiitflink i det du gjør!!

    Kristian

    SvaraRadera