torsdag 13 augusti 2009

Revir!!!

Det är något som vi alla borde fundera över. För egen del så tycker jag de är svårt,jag tror att jag markerar revir ganska så mycket utan att själv lägga märke till det, det är inte förräns någon kliver in på "mitt" område som man märker att man blir irriterad. Det kan vara en hårfin gräns och det är nog inte för inte som uttrycket "Man kan inte både äta kakan och ha den kvar" har uppkommit. Ett annat uttryck som då poppar upp i mitt huvud är: "som du behandlar andra vill du själv bli behandlad"
Ibland har jag lite svårt att se en situation objektivt och då brukar jag tänka på den sistnämnda och försöka utgå från det. Men som vanligt så är vi ju alla olika och fungerar på olika sätt!!!!!! Men man kan ju bli så JÄVLA förbannad ibland!!!!
Åhh det där va skönt!
hej då!

1 kommentar:

  1. shit Cattis såå jävla sant och jag håller med dig till punkt och pricka... och bävar inför lördagen då det är vår sista fest med alla som jag inte riktigt känner men som arbetat här hela sommaren... vem ska gå över gränsen?? det där med revir är fan inte lätt när man inte ens vet va man håller på med??? kom hem sån vi kan snacka... NU

    SvaraRadera