onsdag 3 juni 2009

Kameran har pajat om någon undrar över det dåliga utbudet på sköna bilder. Nu har jag äntligen fått börja jobba igen, hur kul som helst men trots träning insåg jag hur jobbigt det var att showa. Kondisen var ju inte den bästa direkt, efter ett medley var jag helt slut! Men kul var det. Jag har kommit på en grej som jag är sjukt dålig på och de är att vara sjukskriven, fy faan för att försöka stimulera hjärnan i 4 veckor. Om folk tycker att man har humörs-svängningar i vanliga fall så skulle ni bara veta hur det är när man inte har någon som helst anledning att focusera på något jobb. Ha helt sjukt. Det lilla filtret som jag brukar ha i vanliga fall för känslor har varit totalt bortblåst. gråtigt och skrattat om vartannat. Men det finns faktiskt ganska så mkt positivt med att ha varit borta så länge, jag har lärt mig väldigt mkt av att se så många shower, uttyck etc som jag ska ta med mig. Jag har även hittat många nya polare, när alla andra har jobbat har jag hittat nya att umgås med och det kommer ju göra min säsong ännu bättre! Nej nu ska jag hem och ha film och sovmaraton! hej så länge

1 kommentar:

  1. Japp!
    Ditt känslofilter hör till de minsta som finns!

    Kraam!

    /Psyke

    SvaraRadera