lördag 5 mars 2011

Kom inte hit jag luktar skit!
Såhär spenderar vi dagarna när det är sol ute! kom nu våren!
det här är, fr v: Lena, staffan, deras dotter majsan och son hanns i blå overall. Sen är det zoe i lila mössa med mamma Linn och syrran millan i famnen. Sen är det magnus och hans två söner elias och Joel! Skönt häng på verandan!
LIKA?
Woooaaaaahhhhaaaa ge mig tutte!!!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, han växer så det knakar man har för lite egentid, hmm jag har stra problem med att jag fortfarande väger 85 kilo fast att jag är ute och går, cyklar och äter rätt. Alltså då menar jag inte för lite utan rätt! Inget fel i att väga 85 kilo eller mer om man själv är nöjd med det, alla har vi våra egna ideal, och tycker att det är olika viktigt.
- Jajaj men ta det lugnt det kommer, det kommer säger alla. mmm men när??!?!?! jag vill inte se ut såhär, ja blir fett lack när jag går förbi spegeln och så ska vi på fest om två veckor och gå på en fest och känna sig ful.... hmm då vet vi alla hur det slutar! DU KAN GÅ SJÄLV PÅ DIN JÄVLA FEST!!!! =) ahaha va roligt! skönt att man har självinsikt iallafall. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet, va fet, skaffa fler barn och om 7 år kanske man kan ha sin kropp tillbaka, något uttänjd och äldre, dock inte mindre vacker med lite skavanker här och där!
Nej nu ska jag dricka kaffe och njuta av min son och min man!
hej svejs!

1 kommentar:

  1. Haha, va rolig du är Cattis. Vad Lika Noel o Thomas är!
    Det är sååå oliak det där med vikten, jag gick ner allt utom 2 kilo direkt efter att jag "pluppat" linus... o gick sedan NER toooo much när jag ammade.. men det fixade jag genom att äta en semla + massa godis om dagen i 6 månader typ. Hahaha.. och nu väger jag FÖÖÖR MYCKET. Hahaha. My godness, man är aldrig nöjd.
    Hejar på dig iaf.
    Stor KRAM

    SvaraRadera