lördag 27 november 2010

Här hade en liten fågel fastnat i fågelmatararen hos mina svärföräldrar! Jag släppte ut den, den flög och kvittra e massa! Undra vad den sa?!?!?!
såhär blev fototapeten!
sickan vecka 32. Mkt förvärkar och grejer den här veckan! Jag tror han kommer om max 21 dagar. Men det är 49 dagar kvar egentligen!
Mera drömmar....
Jag och sickan, han var väl ca 6 år var och fiskade och bakom oss ca 40 meter låg en stor sportaffär. vi fick napp och helt plötsligt blev marken under oss is och började slutta så vi åkte närmare och närmare vattnet som nu var fullt med hajjar. Helt plötslig va vi i sportaffären där min pappa jobba och vi bestämde oss för att fiska igen..... vi gick ner och samma sak hände igen men den här gången blev vithajen en hammarhaj precis när pappa höll på att åka i. Men på hans "hammarfenor" fanns det två röda fotsteg av grepptejp, så pappa hoppa på fotstegen och åkte iväg med hajjen! Sen vakna jag.....
det här är en mer grotesk och sjuk dröm som kommer nu!....
Min brorsa hade en liten bebis, som skrek hela tiden (det va inte halvar eller tora utan någon annan som jag inte har träffat)... Han kunde inte få tyst på den och efter tag sa han, Nej nu får det va nog och så la han bebisen på ett skötbord och slet av den både armar och ben och sedan bröt han av bebisen på mitten! Jag stod förskräckt bredvid och undrade vad han skulle säga till Johanna! Han sa att hon kommer inte märka någonting och om hon gjorde det så skulle hon tycka att han hade gjort rätt....sen sa han att jag inte fick berätta för någon!!!! Efter det vaknade jag och hade ångest hela dagen för den där äckliga drömmen! Fy faan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar