fredag 9 oktober 2009

NU jävlar njuts det för fullo =)
Kusinrna har varit på besök, jag lyxar till det med killen på hotell med egen pool. Det är många dyra drinkar i gamla stan med Mårten och gänget. Faan vad jga har det bra, skräckblandat dock. Dags att avsluta och börja på nytt som vanligt. så ta nu de bra bitarna och ta med in i nästa. AAAAAAAAAHHHHHHHHHH så bra! jag har gjort en säsong till Galet fort gick det, hmm kändes inte riktigt så i mitten av juli när man satt på balkongen och tjöt för man längta hem!
Men nu är jag snart hemma! ska unna mig allt jag kan =) mkt kärlek åt folket ska det bli, massor med kaffe, grymt mkt skratt och framför allt svensk luft och springning i skogen.
måste dra.. hörs snart igen jag lovar!

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa KOm hem vi börjar om igen.. vi glömmer allt där ute e det så kallt!! saknar dig min Cattis.. håller ed om att tiden går sjukt fort! när e du hemma då och har tid för allt snackande som vi måste hinna med?? stor kraaam

    SvaraRadera
  2. Hej min vän! hoppas att vi med kan ses när du kommer hem? du har väl mycket att ta igen med när och kära, men det vore kul om du hade tid/ lust att höra av dig sen ! kraam på dig solstollen

    SvaraRadera